Friday, March 12, 2010

-SPM , Selamat Pagi Malaysia-


Beberapa hari lepas result SPM keluar and guess what, out of 7987 calon yang dapat straight A (A+, A dan/atau A-) one of them is my cousin, Aiman. Tahniah Aiman!!! Well, everybody has predicted that he's gonna nail it. Nanti ikut jejak langkah abang dia lah further study kat oversea. I'm soooo happy and jealous at the same time. Tulah..sapa suh waktu SPM lu tak nak study betoi2, kan dah putih mata. Haha.

Tadi aku usha fb Aiman, perghhh...giler ah. Nasib baik dia kazen aku. Nasib baik jugak dia lagi junior dari aku. Giler ensem, cool. Miss Emily, if you read this, he totally looks like Chuck Bartowski, even 10 times better and hotter than Chuck. Plus, he's not clumsy like Chuck. Memang cool and tinggiiiiiii nak mampus. Kira memang taste you lah. Tapi sayang...even dengan you pun dia junior. Kalu tak, i kenalkan you dengan dia. I don't mind having you in my family ;p ~lalala~

Owh, sorang lagi kazen aku baru jek bersalin. Makin besarlah keluarga Abdul Aziz + Zoyah. Masih belum berkesempatan lagi nak visit dia. Tak sabarnya....i love baby. Hmmm...bila lagi i nak dapat baby yer. Erk, ada sape2 nak volunteer jadi suami saya? Huhu

Entri nih ditulis pada pukul 8.25am. So, SELAMAT PAGI MALAYSIA!!!


2 comments:

  1. babe~
    if he dun mind having me in his life..
    i tak kesah junior pun..wakakak..

    =p

    ReplyDelete
  2. hak hak
    lagipun love is blind kan. haha
    ~blueeekkk~

    ReplyDelete