Sunday, March 28, 2010

-FRIENDSTER...The Story 2-


Budak2 zaman skarang main buku muka. Zaman aku dulu main My Space & Friendster.

Tadi tetibe terbuka hati nak menjenguk ke page friendster aku. Adalah dalam 6 bulan lebih tak jenguk. Kemudian, baca balik komen2 yang dah berabuk. Such a memory... First comment came in 10 December 2004, by Rayyan aka Duan. Weh Duan, ko ingat lagi tak? Sure tak ingat kan. So, arini aku ngat nak share a few comments yang member2 aku penah kasi kat Friendster.

RayyanDec 10 2004, 01:24 AM
assalamualaikum....cam kenal? tapi tak pasti.awak TKK kan? yang senyap skit tu...

InTaNDec 12 2004, 03:08 PM
sya..syahida..nurul syahida..eheh..member aku dr form 1 sampai form 5..maser form 4 siap masuk hostel lg tuh..ahahah..siap ekot aku fly lg..wahahahah..padahal bkn gi maner pong, gi kitasama jek...padahal bukan best pong kitasama tuh...kan kan.. dier nie mmg tegas arr, kalau hitam kater dier, hitamlah jugak, kalau berbelang2, berbelang2 arr...jgn arr melawan..tak der pekdoh!

EifaDec 27 2004, 06:20 PM
syahida ni aku lame dah kenal...mase zaman sekolah dulu...die nih mmg budak pandai...tapi...die nih teramat lah degil..keras kepala...kuat memberontak...tegas..and sedikit grang..betol aku tak tipuh..tapi walaupun die camtuh...best kawan ngan die nicoz die nih baik ..happy go lucky..independent..dan mcm lagih...so...conclusionnya....aku harap kite kekal kawan sampai bile....

TrIxDec 29 2004, 04:20 PM
heh, jumpa secara tak sengaja... dulu kitorang satu skolah.. tapi dah nak dekat 3 tahun lost contact, pastu jumpa lak kat penang, tupun dia tegur , kalo tak tak tau la... peperhal share la ngan aku, smartian rocks!!!

DioraJan 18 2005, 06:28 PM
syahida..my classmate time kat smart dulu..we were both in arabic class..she's prefect,pandai,cantik,baik jek..neway,laama tak jumpa..miss u lar..i bet u r doing fine =) so,hope to hear frm u soon..take care,aight!

AyonglizaJan 22 2005, 10:11 PM
Hai... lama x jumpa dan tersangat lama x dengar kabo.. Sya. ko kat ane skang?... She is my ex roomate kat smart dulu.. perempuan yang garang n tegas sesangat.. tapi dia baik ngan aku... tak kisahlah dia nak garang ngan orang lain.. well keep in touch...

fAdHFeb 01 2005, 00:35 AM
sorry n jgn mrh
(sebaik-baik ayat permulaan)
aku kenal makcik ni almost 4 years
dah.meh kita usha apa yg menarik
ttg makcik ni...

membe2 kata :dia genius
aku kata: mmg btl pun (mls sgt!! tp geliga )

membe2 kata :dia keras kapla
aku kata: mmg btl pun (batu laie lembut drpd kapla dia)

membe2 kata :dia garang
aku kata: andred percent aku sokong (singa pn takut kt dia) tp depends ar.kalau ko x buat slh dia mrh gk,means dia yg x btl tuh....hehe

membe2 kata :dia tegas
aku kata: mak ai....cacing dlm batu pn kena ikut ckp dia!! kalau dia ckp 'A', ko buat ar 'B'!!Pastinya ko akn merasaknnya...(hitam kalu hitam la..x yah nk ubah jadi putih.buang maser jer)if she says she don't like it then you better not to do..."buat ar kalau brani"

membe2 kata :dia baik
aku kata: baik ker??!! dlm beberapa aspek dia baik ar...lain2 tu, no comment (mood berubah-ubah ar makcik ni...nk ramal pon susah!!)

membe2 kata :dia kuat memberontak
aku kata: hah!!yg ni mmg btl.aku pon xleh nafi.apa aje yg dia nk,musti dia akan dptkan walau apa cara skalipon!! BEWARE!!

membe2 kata :dia happy go lucky
aku kata: mmg ar.asik nk enjoy je keje dia.idup skali je kate nyer...muda pon skali jer...tua sok berkali-kali la kot?? (kuang kuang kuang)

membe2 kata :dia open-minded
aku kata: huh!! seluas alam 'OPEN-MINDED' makcik ni. ko ckp la apa yg ko nk ckp, ko buat la apa yg ko nk buat, seme ikut suka ati ko ar....

mesra alam sebenarnya makcik
nie..
ko bakar, dia terbakar
ko tanam, dia tertanam
ko lambong, dia jatuh kt tanah
(tarikan graviti)
ko tendang,dia terguling
lelamer ko buat kt dia cmtu, confirm
dia mati....
wargh kah kah....

-dari aku yg mmg baik-

RayyanFeb 03 2005, 06:09 PM
budak Sha ni. Meh aku kasi tau apa
yang aku dengar dari mulut orang
pasal budak ni. he he.....

orang kata dia banyak cakap -->aku kata betul.
orang kata dia sombong---> mana ader!
orang kata dia jalan laju--->betul tu..
orang kata dia genius--->memam pom.
orang kata dia tak suka berkawan---->tak caya la aku.
orang kata dia pandai buat lawak--->...tak penah dengar dia buat lawak.
orang kata dia glamour n fofulas--->memang la. pernah jadi MPP, satu JMTi kenal. Penah masuk TV lagi tu.
orang kata dia tak suka lelaki--->??? ader ke patut. Sapa la yang buat cite ni.

NishiFeb 18 2005, 03:23 PM
known fis gurl since we were in form 1 kat smart.mase form 1 dulu baik gak aa ngan dier koz dier ngan deskmate dier dulu tuh selalu kene kaco ngan aku ngan ijang.hahaha.miss those days.skang ni dh lamer tk jumper dak ni.tak taulaaa mcm dulu lg ker.budak ni terre giler bhs arab dl.jeles aku sbb aku dl arab mmg bengong gilaa.hahaha.klu dulu tuh dier ni baiklaa,lembut2 gak.tp sll gak bengang kat aku ngan jang.neway,best kawan ngan dier ni..n..gewd luck in ur life...tata

AtifahFeb 26 2005, 00:50 AM
cnior aku nih...garang siol!!wakaka..tapi bg aku dia ok jer..kan sya?

CatherineJul 18 2005, 05:09 PM
Hey pretty...I just want to say that u can be a good teacher. Thank you for teaching me PLC when semester 4. if
not i may fail this subject. Thank you, thank you very much.Arigato Gozaimasu... Hope u always happy and have a wonderful day.

che wanJul 30 2005, 04:57 PM
budak ni mber rapat aku kat sekolah. terrerrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ada lagi 400++ komen. Giler aku nak letak sume.

Aku senyum sorang2 jek baca komen2 nih. Belaka kasi komen cam nak wat dokumentari sal aku. Erk, kalu komen2 ni aku letak lam resume aku leh x ;p

Bila baca balik, semua cakap aku nih garang, tegas, degil, keras kepala, kuat memberontak, but somehow, derang tetap sayang aku...sebab aku baik, happy go lucky & derang kata aku genius?? haha. Genius tu melampau lah, pandai yer kowttt ;p

Nurul Syahida sekarang sangat2 merindui Nurul Syahida yang dulu. Nurul Syahida yang garang, tegas, degil, keras kepala, kuat memberontak, sebab Nurul Syahida yang itu lebih berpendirian, tidak teragak2, tahu untuk membuat keputusan yang betul. Tak macam Nurul Syahida sekarang yang selalu teragak-agak... dan selalu buat keputusan yang salah...



2 comments:

  1. the most important thing is sya, be yourself! :)

    ReplyDelete
  2. dok lam utan lamer sgt...tu pasal arr..haha!!

    ReplyDelete