Friday, November 23, 2012

24112012: 12.20am

AlFatihah buatmu Mohd Aliff Rosli. Ya Allah, ampunkanlah segala dosanya. Rahmatilah rohnya. Tempatkannya di kalangan insan-insan yang Kau sayangi. Amiin...

_________________________________________________________________________________

Ya Allah, sesungguhnya setiap yang hidup pasti akan mati. Life is too short. Semalam kita tengok org tu elok jek. Sedar2 esok dah takde. 

Semalam aku mimpi mak hilang. Puas aku cari mak tapi tak jumpa-jumpa. Real sungguh mimpi tu. Bila sedar jek, aku mengucap panjang. Aku tak mampu lagi hidup tanpa mak. Aku jarang balik rumah. Kol mak pun jarang tapi sungguh, aku masih belum bersedia untuk kehilangannya. Sedangkan abah takde pun sampai sekarang aku masih sedih, ni kan pulak mak.

People always take life for granted. Me included. We, humans, never realize how important things or people are, until they're gone. Pathetic. Isn't it?




No comments:

Post a Comment