Tuesday, August 17, 2010

XOXO

"You think your car is that great to be on the front page?!"

~gulp~

Gile garang pempuan nih.

Aku pun jawab, "Terbaikkk..." tapi dalam hati jelah.

Nak mampus apa jawab direct macam tuh. Dia director, aku? Directot kot.
Bos aku pun tak kata apa2, takkan aku plak nak lebih2.
Kang ada yang kena "you're fired!!". Ish, mintak jauhlah...

She's a tough lady, punye ego yang tinggi. Ada ke masuk2 meeting, tanya meeting nih pasal apa.
Who called up the meeting. Padahal, die sendiri yang invite. Masa tuh, rasa nak puk jek atas dahi die.

Then, bile my boss present his agenda, sedap2 die jek nak potong cakap, pastu belok sana, belok sini.
Entahapapaentah.

Damn!! Tak pasal2 aku dapat dosa kering ngata ke die rini.

Owh, tapi aku tak benci die. She has characters and I like it. I shall be like her one day except takdelah garang sangat macam die kot. I'll be a softer & flexible version of her ^__^

InsyaAllah..

No comments:

Post a Comment